Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Zapowiedziano Dark Souls II na PlayStation 3, Xboksa 360 i PC
Podczas imprezy Spike VGA firma Namco zapowiedziała Dark Souls II, czyli kontynuację jednego z najlepszych tytułów RPG ostatnich lat. Gra powstaje z myślą o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 oraz pecetach. Produkcją zajmuje się to samo studio, które stworzyło pierwowzór, czyli From Software. Ruszyła już oficjalna strona projektu, ale na razie nie ma niej żadnych konkretów.

Wypuszczone do tej pory informacje są bardzo skromne. Wiemy, że gra pozwoli na wcielenie się w nowego bohatera i jej akcja toczyć się będzie w zupełnie innych lokacjach niż pierwowzór. Zmianie nie ulegnie natomiast bezwzględny poziom trudności, za który gracze tak bardzo pokochali pierwsze Dark Souls. Nie zabranie też efektownych starć z bossami. Znacznemu ulepszeniu ma ulec tryb wieloosobowy, choć na razie twórcy nie podzielili się żadnymi konkretami. Nie wiemy również, kiedy gra trafi do sprzedaży.

Warto zauważyć, że wersja pecetowa została zapowiedziana od razu z konsolowymi. Jak widać, duet Namco i From Software był zadowolony z wyników sprzedaży konwersji pierwszej części na PC. Mamy tylko nadzieję, że tym razem autorzy trochę więcej czasu poświęcą na odpowiednie dopasowanie swojej produkcji do potrzeb graczy komputerowych. Strona techniczna pecetowego Dark Souls pozostawiała niestety sporo do życzenia. Silnik generował grafikę jedynie w rozdzielczości 1024 x 720, liczba klatek na sekundę ograniczona była do 30, a sterowanie myszką sprawiało często niemałe kłopoty.

Grę uratowała oddana społeczność fanowska. Stworzone przez nią modyfikacje poprawiły każdy z wymienionych problemów, dzięki czemu pecetowe Dark Souls prezentuje się obecnie nieporównywalnie lepiej niż w dniu premiery. Pozostaje mieć nadzieję, że w przypadku drugiej części taka interwencja samych graczy nie będzie już konieczna. Twórcy przyznają, że głównym powodem niedociągnięć technicznych było małe doświadczenie zespołu w produkcji tytułów na PC. Przy drugim podejściu rezultaty powinny być już zatem znacznie lepsze.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2012-12-08 12:49:25
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow